2011. június 27., hétfő

Múzeumok Éjszakája Kecskeméten


Tavaly nyár elején is megfordultam, ezen az eseményen, de csak Kecskeméten belül. Sajnos Budapestig, most sem jutottam el, de talán majd az elkövetkezendő alkalommal.
Ebben az évben, 'kötelező' címszó alatt, ott töltöttük az éjszakát, a kecskeméti Alkotóházban, ahol a Kondor Béla művészeti tagozata, a művésztanárokkal együtt, készítette a programot. Lehetett kerámiázni, égetést látni, pasztell krétával rajzolgatni, régi technikával lenyomatokat készíteni, kivetítőre rajzolgatni, fényképeket készíteni, szobrot faragni fából, majd felgyújtani. Egész estés program, mindennel kb. hajnali 1-kor végeztünk. Akkor kezdtek elfáradni az emberek. De nekünk az éjszaka, ott nem ért véget. Ugye, mi kint aludtunk, és élveztük az Alkotóház adta lehetőséget. Személy szerint én annyira megihletődtem, hogy nekiálltam rajzolni, az éjszaka kellős közepén, az egyik műteremben. Az a hely számomra, nagyon lenyűgöző, szívesen tudnám egyszer a tulajdonom alatt. Amit viszont sajnálok, hogy időm híján, nem tudtam elmenni a többi múzeumba szétnézni, pedig feltételezem lett volna mit. De persze, nem fogom hagyni, csak úgy, a dolgot, a nyár folyamán, lesz még mit ide írni.: )

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése